5 Kasım 2009 Perşembe

aa

Kış gelmesini cidden seviyorum.Havaların soğuk olması falan n bilim hoşuma gidiyor yahu.Montlar,kazaklar,uzun kollu bıdılar falan evet ben bir kış insanıyım.Çok hödük bir başlangıçtan sonra nabersiniz(evet siz 3ünüz blogumu bilen 3 kişi).
Uluslararası Ticaret 1 ! Bu sene bu gruptayım,ve ulan tamam çok güzel bi bölüm ama zorsun be kardeşim.Hani cidden zor.Ama yenicem seni,babam bana burs al arabanı değiştirim demiş,tutamazsın beni.
Basketbol !? Hımm,uzun zamandır olmadığı kadar içli dışlıyım bu sene ? Bi okul takımının sorumluluğunu 2 3 kişiyle paylaşmak,g.tleri sıkıştığında senden gelecek yardıma güvencek olduklarını bilmek falan.Ne bilim uzak kalmıştım bunlara.Elimde duran o topu,o mücadeleyi,normal hayatta sakin olan karakterimin içinde bastırılmış olan agresivitenin ortaya çıkıyo olması hoşuma gidiyor.Ve evet hamlamışım baya,ayaklar yavaşlamış,bilek bozulmuş,tendonlar esnemiş,tamam zaten n kaldı ama cidden efor sarfediyorum bazı şeyleri düzeltmek için.Sadece basketbol değil tabi..
Hayatımda korkmadığım kadar korkuyorum bazı şeylerden.Bencil bi hayatım var diye düşünürdüm,kendimi yalnız sevdiğimi düşünürken,hayatımı,zamanımı,cebimdeki paramı,telefonumdaki konturumu,sevgimi bilemiyorum herşeyi bir kişiyle paylaşmaktan tahmin edemediğim kadar çok keyif alıyorum.Sabah erkenden uyanıp sevgili yüzü görmek,gece geç saatlerde uyuklarken bi anda rüya görüp telefona sarılmak,okulda iki ders arası saatlerde zaman yaratmak falan bilemiyorum ama cidden bunu seviyorum.Tek olmak tamam muhteşem bişi düşünüyosun en başta '' dırdır yok,kafan rahat,istediğini yap,herkes potansiyel ( tamam bokunu çıkartmayalım ) '' ama sonradan farkediyosun bazı şeyleri.Aslında doğru kişiyle ilgiliymiş herşey.Telefonda sana şarlamasını dinlemek,ağlamasını duymak (the worst part),kavga ederken kelimeleri düzgün seçmek(kırmamak lazım),onun sıkıntılarını dinlemek .. Herşey tek tek yazınca kötü gelirken,sevdiğinin ağzından sevimli gelebiliyor.Hayat cidden ilginç ama bir o kadar da güzel.
Alican Tarlan .. Eğer bunu okuyosan bana çok ayıp ettin dün gece.Ne demek o senin ve diğerlerinin değeri gözümde azalıyor.Beni çok kırdı bu söylediğin şey ama sen bunu hiç bi zaman okuyamıcaksın,o açıdan bende kalcak ama olum yapma lan böyle şeyler.Karşındakini üzdüğünün belki farkında değilsin ama üzüyosun be kardeşim.Neyse işte durum budur.Bugun şaka diil tam olarak 21.00 a kadar okuldayım moralim çok bozuk :(
Sevgiler saygılar

p.s. : ona bişi olcak diye aklının hep onda olması mı ? evet cidden sayko bi durum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder