24 Ocak 2009 Cumartesi

The Finals.

Yeap sonunda üniversitede olmak ve finaller denen olayla tanışmam bu hafta oldu gerçi hazırlığım kolay ama çalışıyosun ister istemez.Neyse çarşamba günü herkes tarafından bilinen ofise taşındım.Yanii 4 gündür falan tek başıma eve çıkmış durumdayım ama tek fark bu bir ev değil sadece 1 oda 1 salon popo kadar wc ve mutfaktan oluşmuş yaşam merkezi.Ama daha büyüğünü istermiydim kesinlikle hayır toplaması falan zor oluyor.Ofis hayatındaki en temiz günleri geçiriyor bu günlerde.Evde pisliğe tahammül edemiyomuşum bunu öğrendim o.O . Zorluklar var mı tabiki var kahvaltıyı Baho'da yapıyorum.Bilmeyenler için söylim börekçi burası ve acayip yağlı ama öğrenciyiz koymaz yağ falan :) İnanılmaz rahat bi olay tek başına kalmak falan ses yok ( üst kattaki çocuk bu lafım sana zıplama fazla evde ) yemek falan olayı keyifli ( kuskus yaptım bugün ) insanlar rahat rahat girip çıkabiliyor ( bokunu çıkarmayın sevgili kardeşlerim ) .. Sonuç olarak baya güzel yani.
Sevgili kardeşim Alican Tarlan bir süredir spora gidiyor,bende gaz oldum spora başlıyorum böyle ne güzel olur değil mi kilo falan alsam kas falan mis .. Hadi hayırlısı.
Ofisin şu an ki eksiklerinden bahsetmeliyim birazda .. Playstation yok .. Bira,votka,şarap,tekila tarzı içkiler bulunmuo ( Tamamen ekonomik sebepler kredi kartı girdi bu ay şubatı bekliyoruz ) ..
Onun dışında bir sorun yok neyse uykuya devam etmeliyim ben artık ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder