14 Mayıs 2009 Perşembe

Can sıkıntısından mütevellit.

Uzunca bir aradan sonra yine ben sevgili dostlarım.(Dostlarım ? friendlist ine tekrar bak dostum )
18 nisanda başlayan nba playoff ları sebebiyle kullanımdışı gibi bişeyim.Ya cleveland neler yapıyor farkında mısınız ? Şampiyonluğu alıcaklar gibime geliyor.Onun dışında denver muhteşem gidiyor son olarak dallas ı 4-1 le geçtiler.Boston bilindiği üzere sakatlıklardan çok çekiyor ( Garnett yok yuha ) Orlando clutch scorer sahibi olmamanın cezasını çekiyor ( hidayet dışında tabi ).Lakers ilginç bir takım bu arada,ne yapcakları hiç belli değil ( acaba neden gerizekalı KB24 ? ).Houston elencek büyük olasılıkla bu gece belli olcak o maçta ama Aaron Brooks tebrik edilmeli aslan parçası ne oynuo be 1.70 boyuyla :)
Spordan girdik bugün sporla devam edelim.Alicanla fitness a başlıcaz demiştim başladık 3 ay oldu,ve oha ne kaslar mı hayır canım ne alakası var :) Ama alicanın memeleri gitti artık bildiğin dalyan gibi delüganlı oldu,bunu niye paylaşıyorum bende bilmiyorum :)
Bu arada havalar güzelleşti caddebostan sezonu açıldı,andre ohanyan bu lafım sana başlayalım artık :)
Bu kdr spor üzerine bıdı bıdı yeter bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder